یزدفردا "وزير راه و ترابري دولت اصلاحات گفت: صدا و سيما در زمان اصلاحات به خاتمي اجازه نداد يک ساعت در برنامه تلويزيوني گزارش عملکرد دولت را بدهد چون از ديد آنها خودي نبود و حق نداشت با ملت حرف بزند.

به گزارش ايرنا، "احمد خرم " شامگاه چهارشنبه در آيين افتتاح ستاد جوانان ميرحسين موسوي در اصفهان افزود: اگر تعداد آرا در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از 25 ميليون راي فراتر رفت،‌ موسوي برنده است .موسوي نمي تواند به مردم دروغ بگويد و بيت المال را تضعيف کند.

وي گفت:‌اگر موسوي آن روز اقتصاد جنگي داشت امروز اعتقاد دارد جنگ تمام شده است و اهل بي انضباطي مالي نيست.

خرم با بيان اينکه با شرايط کنوني بايد منتظر رکود به شدت شکننده جهاني باشيم، افزود: بعضي از اصولگرايان گفته اند اگر اين دولت تکرار شود، مملکت به پرتگاه خواهد رفت.

وزير راه دولت خاتمي گفت : يکي از مسائلي که بايد فشار بگذاريم اين است که بايد دموکراسي را بپذيريم ما شمشيرو اسلحه نداريم ولي حرف داريم، جريان اصلاحات يک جريان گفتگوي آرام با مخالفين دارد ولي براي مطالبات اساسي مردم به جد بايد ايستاد.

وي افزود: معتقدم بايد به طور جدي توزيع قدرت شود، معنا ندارد که يک گروه صلاحيت افرادي را که سرسوزني مشکل در زندگي ندارند و يک ريال شبهه ناک در زندگي شان نيست رد کنند.

وي تصريح کرد: دولت در عمليات اجرايي کم آورده و کار آمديش زير سوال است و جريان اصلاحات در دو سال اول دولت نهم هوشمندانه سکوت کرد و اگر يک مصاحبه عادي مي کردي مي گفتند تخريب مي کنيد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا